Beauty : Menghilangkan parut di wajah.

Monday, November 29, 2010

Salam!

Entry ni aku nak share dengan korang macam mana nak menghilangkan parut di wajah. parut macam mana tu? parut macam lanun dekat laut tu ke? atau parut kena simbah asid? owhh. ohhh. sama sekali tidak. ini parut kecil-kecilan di wajah sahaja. bintik-bintik hitam di wajah atau pun parut kesan jerawat jambu batu air.

Oil Control Whitening Cream

gunakanlah produk ini. dari rangkaian Garnier. merupakan oil control cream serta whitening cream. so bila di satukan dalam satu packaging menjadi Oil Control Whitening Cream. harga dia pun murah je. bawah Rm 10 beb. dapat menghilangkan kesan bintik-bintik di wajah dalam masa 3 minggu. Selamat mencuba! 
Actually aku sendiri tak tawu sehebat mana keberkesanan. aku beli pun bukan sebab murah, tapi sebab aku dah serasi dengan rangkaian produk-produk Garnier ni. so tak salah kalau korang semua turut mencuba kan.  tapi ade sorang member aku recommed aku pakai ni. dia dah pakai, dia cakap parut-parut bintik hitam dekat kulit wajah dia dah berkurangan. so, tak salah kalau aku mencuba jugak kan. nanti, lepas aku sudah torai and ade perkembangan baek ataupun burok, aku story-story dekat korang lagi ya.


thank you for reading.

xoxo, ddy.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana