Artis kegemaran dan kesukaan saya. anda pula bagaimana?

Sunday, November 28, 2010

salam!

jum kita gedik gedik cerita pasal artis kegemaran kita. setiap individu mesti ade suka jugak mane-mane artis kan. even tak taksub sangat pun still suka lah kan. suka tengok muka dia ke, suka dengar suara dia ke, suka cara dia dress-up ke, suka attitude dia ke. up to you lah kan nak suka part mana pun. aku pulak sebenarnye suka semua, cuma kat sini aku nak cerita yang the most aku suka lah kan. so, korang suka siape pulak? share lah.

Kita mula dengan local artis ya. 
aku suka Liyana Jasmay. dia kurus, sangat kurus. bila berlakon sangat natural dan sangat into the character. cute pulak tu. suka lah dia.
kan cantek kan Liyana Jasmay. aku suka!!

kalau artis lelaki aku suka Farid Kamil lah. kenapa? tunggu.

sebab aku rasa Farid Kamil sesuai dengan Lisa Surihani.. hehe. takde kaitan langsung kan. haha

tapi Lisa Surihani milik 1 million peminat dia. Congrats to her. hehe.

tengok. kan manes + manja budak dua orang ni kan. hehe.



----------------------------------------------------------------



International Artist pulak.
aku sangat suka sama ini lelaki. dia handsome, gentle dan menambat hati. tapi dalam movie jela. dalam real life tak pernah jumpa lagi. hehe. siapa??

 ini Robert Pattinson saya yang punya. haha

gades yang bersama Robert Pattinson saya ni adalah madu saya. saya rela. *blushing*

ini awek, kakak saya. nama dia Taylor Swift. cantek kan. lagu-lagu dia pun best-best kan. saya sukaaaa. 


hahaha. itulah artis-artis yang aku suka. bukan setakat raut wajah diorang tapi minat kerana bakat. so, korang suka tak? kalau tak suka, korang suka siape? hehe

thank you for reading.

xoxo, ddy

2 comments:

areen said...

aku suke sume yg best2..banyak sgt kalo nk list

Mizz Dayana said...

aku pun suka banyak jugak. tapi yg the most aku suka lah. heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copy right Mizz Dayana